Rabu, 17 Oktober 2007

Apa kes?

H A C K E D by

PO3T_G4UL

Special Thank's

Ro_sso_neri

PO3T-G4UL

GREAT WORLD

Hey

HOHOHOHOHO

DASAR BEGO,
MERDEKA INDONESIAKUUUUUUUU
JANGAN KAU CURI KEBUDAYAAN INDONESIA LAGI
DASAR MALAYSIA PENCURIIIII
malaysia negara pencuri
negara yg paling biadab di dunia
HANCURIN MALAYSI
A shit to malaysia
dasar keturunan pencuri

Sebagai rakyat Malaysia, aku amat terasa/tersinggung dengan apa yang mamat dari Indonesia yang telah mengata/mengutuk dengan keras terhadap negara kita. Aku dapat 'benda' di atas tu daripada page friendster kawan aku yang telah di hacked oleh mamat ni.

Apa kes dia cakap kita pencuri? Aku rasa dia patut datang ke Malaysia ni dan tengok rakan-rakan senegaranya di sini. Mungkin dia akan kenal bagaimana perangai rakan-rakannya di sini.

Siapa yang BEGO!! Hey kawan, cakap tu biar bertapis sikit. Aku bukan nak cari gaduh dan aku rasa tak patut untuk negara yang berjiran ni cari pasal antara satu sama lain. Malaysia dan Indonesia telah lama mempunyai hubungan diplamatik yang baik. Nasihat aku kepada mamat dari Indonesia tu, jangan saudara cemarkan hubungan yang telah lama terjalin ini!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha...., itu saya lakukan atas protes dengan pemerintah malaysia :(